motiv

seriál
zde.">Agfa MCP lesk, barevá hlava Meopta Color 3/4ES, kalibrace na střední šedou
zde.">Kodak Polymax lesk, barevá hlava Meopta Color 3/4ES, kalibrace na střední šedou
zde.">Foma Variant lesk, barevá hlava Meopta Color 3/4ES, kalibrace na střední šedou
zde.">Agfa MCP lesk, barevná hlava Meopta Color 3/4ES, kalibrace "na světla"
zde.">Kodak Polymax, barevná hlava Meopta Color 3/4ES, kalibrace na světla
zde.">Foma Variant, barevná hlava Meopta Color 3/4ES, kalibrace na světla


hledej v článcích

Kodak Polymax, barevná hlava Meopta Color 3/4ES, kalibrace na světla

V tabulce jsou uvedeny opravné faktory pro výše uvedenou kombinaci papíru a způsobu filtrace. Použitím těchto faktorů zafixujete nejjasnější světla, takže při změně filtrace se jejich optická hustota nebude měnit. Návod pro práci s opravnými faktory je zde.
Příspěvek k článku:
 Dobré, ano, dobré, ale jako vědecká práce
Rozumný přístup6.2.2003, 05:54odpověď
Nějak si neumím představit že by se při zvětšování někdo hrabal v grafech a v tabulkách. Purpur dělá tvrdou, žlutá měkkou, to je třeba znát. Expoziční zkoušku třeba dělat tak jako tak, pro mne osobně první plnoformátová fotografie po proužkové zkoušce je ještě pořád zkouškou, protože se ukáže že tu je třeba přidat vice světla, toto místo exponovat měkčím světlem atd.
Měl-li bych k tomuto přibírat ještě grafy a spoustu tabulek asi bych zanechal práce v temné komoře.

reagovat

 

Další příspěvky k článku:
Rozumný přístup6.2.2003, 05:54odpověď
Petr Dzik6.2.2003, 08:59odpověď
PetrChlumsky8.2.2003, 09:51odpověď

přidat příspěvekpříspěvky e-mailemzobrazit vše stromovězobrazit vše podle data

Možná by vás mohlo zajímat




 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace