motiv

Trojí ohlédnutí do historie fotografie

Není to tak dávno, co se digitálně manipulovanou fotografií ve světě umění pohrdalo. Poslední dobou však ovládla i pražské galerie: přišel Crewdson, po něm Bromová, van Empel, Vlčková a naposledy Olaf... A právě na výstavě Erwina Olafa jsem zjistil, že mě už strnulé „choreografie citů“ začínají unavovat a je čas se vrátit k tradiční černobílé fotografii.
Příspěvek k článku:
 Ad závěr
Tomas Hruby4.6.2009, 15:34odpověď
K tomu závěrečnému proč - vidím ještě jeden důvod a to ryze dokumentární. Tohle jsem hodně vnímal v těch nedávno recenzovaných knihách od Štochla - člověk na těch fotkách vidí spoustu lokalit, domů či třeba stylu oblékání (nebo třeba typu rybářské výbavy), které už dnes neexistují nebo se výrazně změnily a leckdy to hodně zapůsobí, zejména když jde o místo, ke kterému mám nějaký hlubší vztah.
A pokud se k tomu přidá i ta atmosféra klasické BW fotky, tak to dojem jen dále prohloubí - podobné výstavy/knihy opravdu stojí za vidění :-)

reagovat

 

Další příspěvky k článku:
Josef Krása4.6.2009, 15:25odpověď
Tomas Hruby4.6.2009, 15:34odpověď

přidat příspěvekpříspěvky e-mailemzobrazit vše stromovězobrazit vše podle data

Možná by vás mohlo zajímat




 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace