motiv

Závěsné systémy na fototechniku

8.4.2010 - HAMAR - Z praxe
K prvnímu článku o ochraně fototechniky v náročných podmínkách bylo mnoho dotazů, a tak bych rád navázal článkem o dalším vybavení a příslušenství, které jsem měl možnost vyzkoušet. Rád bych zdůraznil, že se jedná jen o moji vlastní zkušenost a nechci zde prezentovat vybavení, které jsem neměl v ruce.
Diskuse k článku
mk8.4.2010, 21:08odpověď
Díky za článek, Martine!

reagovat

Václav Paluzga10.4.2010, 17:20odpověď
Dobrý den,
jakým způsobem odbavujete fototechniku (zvlášt velké objektivy) při letecké přepravě? Podle rozměrů asi nesplňují podmínky kabinového zvazadla (asi ani hmotnost). Riskujete standardní obavení jako zapsané zavazadlo nebo existuje nějaký lepší způsob?

reagovat

martin hales10.4.2010, 19:03odpověď
Ahoj Václave, na Dakar je možnost poslat velké kusy s auty měsíc předem přes loď . Ja to nepotřeboval používám zavazadlo které splňuje velikosti kabinového sice ne váhu , ale tu jsem nikde neřešil. Nehledě na to, že to vypadá jako kufřík co používají piloti a stevardi. Jednej vopruz většinou je kontrola na trhaviny takže se detailnímu prohlédnutí nevyhnete. Na to zavadlo nenechám dopustit vejde se do něho 2xbody, 300mm,70-200,16-35,24-70. je to nárazuvzdorné , vodotěsné do 15M !!! prachotěsné , má to kolečka nevýhodou je že to furt musíte hlídat :) http://www.paladix.cz/gallery.php?ido=20162

reagovat

oumik10.4.2010, 20:24odpověď
Stravit s timhle pul dne na dunach v tom vedru, to aby clovek nejprv poradne potrenoval fyzicku. Respekt.

reagovat

martin hales10.4.2010, 21:07odpověď
kdyby to byl jen půlden tak si chrochtám blahem. Musíte vydržet celých 16 nekonečných dní v teplotách okolo 50C stín v poušti nepohledáte :) a podat nějaký výkon s tím že denně musíte ujet okolo 700km a to v předstihu před závodníky . Přitom "bydlíte" v jednom autě s partou stejně postižených kamarádů trochu hardcore . Pro zájemce představím oba nosné systémy na následujícím fotopivu. Cestopis z Dakaru je už skoro hotový kdo má zájem o náhled je zde http://www.ewrc.cz/ewrc/show.php?id=13692&title=den-devaty-odpocinek-se-nekona

reagovat

Tomas Hruby12.4.2010, 10:39odpověď
300/2,8 zas tak extra velká není, i 500/4 se vejde do batohu splňujícího limity pro kabinu. Problém je spíš s váhou, rozměry by byly potíž jen občas (400/2,8, 800/5,6 anebo potřeba vozit teleobjektivů více).

reagovat

carlos_n21.4.2010, 08:32odpověď
Diky za super clanek, stale resim noseni dvou tel a nejakych pevnych skel a tohle vypada dobre! Jen se optam, vadi nejak nasazene trny na bateriovem gripu pri foceni na vysku? Podle fotky nevypadaji nejak objemne, ale co rika dlan pri dlouhodobem pouzivani?

A kdyz uz je mam nasazeny, predpokladma ze je na stativovu desticku (mam Manfrotto) nasroubuju bez problemu, ze?

reagovat

martin hales21.4.2010, 09:12odpověď
Trny jsou docela placaté na gripu nevadí v pohodě se vejdou do dlaně. s destičkou si nejsem jist. Dnes to vezmu na FOTOPIVO stavte se podívat . Jinak jsem testoval další systém který jsem vyrobil . Z mého pohledu a praxe je ještě lepší na nošení dvou skel a body. malé info najdete zde na fotce HMR_1601 kde je již zřejmé ,že klasické popruhy nepotřebujete. Detailní popis celého systému přinesu v dalším článku
http://www.martinhales.com/gallery/velka_chuchle_frbc_4_2010/index.html

reagovat

carlos_n21.4.2010, 10:31odpověď
Diky za info, bohuzel to mam z ruky - jsem z Brna :(
Koukam na foto, asi to chapu, ale to neresi muj problem dvou tel. Cotton Carrier vypada dobre.

reagovat

martin hales22.4.2010, 08:27odpověď
kdyby jste měl zájem mám jeden na prodej dejte vědět na email hamar@jh-comp.cz

reagovat

přidat příspěvekpříspěvky e-mailemzobrazit postupnězobrazit vše stromově

Možná by vás mohlo zajímat


aktuální akce

aktuální články

bazar nabízí

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace