motiv

Upozornění na podvodné nakupující

13.7.2014 - Martin Svoboda - Z praxe
Na toto téma jsme již několik článků napsali, ale jak se říká "opakování je matka moudrosti", a tak jsme se rozhodli uveřejnit i tuto zkušenost našeho čtenáře. Praktiky těchto podvodníků se neustále zdokonalují, a to nejen zde, v bazaru na Paladixu.
Diskuse k článku
Pedro13.7.2014, 22:04odpověď
Domnivam, se poseledni dobou aktivita cernych Nigerijskych plantazniku narusta. Na me inzeraty mi prislo rovnez nekolik anglickych "PayPal" emailu. Nereagujte na ne, snad jen kdybyste si chteli procvicit anglictinu. Pozor na tohle prave africke smeee....

reagovat

macek14.7.2014, 07:47odpověď
tak tohle je jasné od samého začátku jak se věc vyvine :-) Zkouší to snad na každý inzerát který podám vč. toho že koupím a přijde "how much in Euro.." :-)
Ale třeba mám taky velmi špatné a opakovaně zklušenosti se slováky. Zboží nepřebírají, na schůzky nechodí. Nevím jak ostatní (třeba mám jenom smůlu), ale já už na slovenské nabídky i poptávky nereaguji. Fakt proti slovákům nic nemám, ale zkušenost je holt taková.

Jinak Nigerijci jsou asi mistři svého oboru, před lety mne obrali v anglii o 25 tisíc € a soud mi tam řekl, že jsem si měl líp hlídat business... to že si podvodně registrovali firmu, která vlastně ofiko neexistovala, to soud jaksi nezajímalo. No nic moje blbost....

reagovat

naj.bastard14.7.2014, 09:17odpověď
Dobrý deň!Je mi ľúto,že sa nájdu ľudia,ktorý nemajú ani poňatie o tom čo je to česť a slušnosť!Bohužiaľ musím Vám dať za pravdu,že Slováci nie sú veľmi dôveryhodnými kupujúcimi a že takýmto spôsobom robia zlé meno ostatným Slovákom!Tiež som sa s nimi "stretol" a nie je to naozaj nič príjemné ak sa Vám zásielky vrátia späť!Možno by bolo "dobrým" riešením to,že by sa vytvorila podobná stránka akou je paladix,ale s lepšou identitou inzerujúcich!Veď ak je predávajúci alebo kupujúci "ozajstným" fotografom,tak sám vie koľko stojí námahy a peňazí zaobstaráť si dobrú techniku!Ja osobne nemám problém z uverejnením informácií o sebe!Mám rád fér jednanie a aj fér jednanie očakávam a preto nemám v úmysle nič tajiť!

reagovat

Martin Holik15.7.2014, 17:28odpověď
Já teď řeším svízelnou situaci právě se slovenským kupcem. Pěkně jsem si naběhl. Prodával jsem přes paladix Mamiyu 7 II, ozval se zájemce ze Slovenska, zaslal peníze a já odeslal fotoaparát - ve skvělém stavu, zcela funkční. Pán se pak ozval, že mu přišel fotoaparát ale že má přepravou poškozenou krytku. No a teď se zase ozval, že mu nefunguje ostření a že chce peníze zpátky atd. Samozřejmě jsem odeslal zcela funkční přístroj a peníze mu vrátit tedy nehodlám - leda by mi vrátil fotoaparát ve stavu, v jakém jsem jej odeslal. Jak takovou situaci řešit? Mně přijde logické, že by měl zásilku reklamovat u pošty - pokud byla poškozena během přepravy. Pán mi ale vyhrožuje internetovou šikanou, zveřejňováním pomluv na nějakých portálech, právníky atd.

reagovat

macek15.7.2014, 20:37odpověď
vím, že ti nepomůžu, ale tohle je přesně ten důvod, proč jednám ze zásady osobně a jinak raději obchod nerealizuji. Takže jsem za ty léta bez dohadů a jiných problémů....

reagovat

naj.bastard16.7.2014, 22:14odpověď
Každý kto si preberá balík by si ho mal poriadne skontrolovať(či nie je poškodená krabica) a až potom podpísať prevzatie balíka!Ak to neurobil,tak už nie je možné reklamovať tovar z dôvodu,že svojím podpisom potvrdil prevzatie zásielky bez závad!Na Vašom mieste by som mu peniaze nedával a nech sa vyhráža súdmi,políciou a pod.Je to jeho chyba!Ja ak preberám zásielku vyššej hodnoty,tak si zavolám vedúcu pošty a ona ju na moju žiadosť otvorí predomnou!Ak by som zistil,že tovar je poškodený,tak je to na triko pošty a nie na moje!

reagovat

oto otokar13.6.2015, 10:59odpověď
Moji zlatý-takýto vykukovia sú medzi čechmi.A trúfam si tvrdiť že česi s tým začali a slováci sa to naučili a teraz to robia hlava nehlava.Mne sa toto stalo už asi pred 6-timi alebo tak nejak rokmi.Predával som objektív 20/2.8 a v rámci svojho dobrého mena som zavolal kamaráta, spolu s ním sme nafotili s objektívom skúšobné fotky a keďže všetko bolo v poriadku.Objektív som dôkladne zabalil a odoslal.Po asi troch týždňoch mi pán z Brna napísal že čo som mu to poslal za črep že žiada okamžite vrátiť peniaze a bla-bla-bla.Keď som ho upozornil že mám skúšobné snímky a svedka a číslo odoslaného objektívu, tak sa mi začal vyhrážať kadečím.Takže moji zlatý česi čo ste nás naučili to niektorý robia.Ja mosobne nie lebo to nemám v povahe.Ale vôbec sa nedivým, a vy sa nedivte tiež.Lebo dosť Slovákov sa už poučilo a nevykrikujú do sveta---pomóc mne ste ublížili---ako česi.Ale povedia si a mne ublížili---OK-aký požičaj taký vráť.Ale nevykrikujú to do sveta.Lebo vedia že nám aj tak nikto nepomôže ak si nepomôžeme sami.Takže vyberte si brvno zo svojho oka a až potom hľadajte triesku v oku slováka.Netvrdí že mám 100% pravdu- nie som neomylný pápež, alebo kto.Ale takto to vidím ja a niektorý moji známi.S pozdravom.

reagovat

kveto120.7.2018, 03:08odpověď
... osobná skúsenosť a národnostná téma je naozaj zaujímavá .. prispejem aj ja teda :) Chystal som sa nakúpiť použitý fotoaparát. Našiel som inzerát v Brne. Keď sme sa s predávajúcim nakoniec dohodli na osobnom prevzatí v sobotu doobeda a ked som si kúpil lístok na vlak a vymenil v banke nemalý finančný obnos na koruny, napísal mi pán predávajúci že už fotoaparát predal. Stalo sami to v ČR za tie roky už 3x ... má s toho niečo dedukovať na margo Čechov či Moravanov ?

reagovat

duves21.5.2019, 14:10odpověď
Viem že je to stara tema. Ale čo som objednal, to som aj prebral. Okrem toho, vždy platím vopred.
www.fotovesely.com

reagovat

V H14.7.2014, 11:36odpověď
tj se slovy go fuck your self, you nigerian bastard, vypoklonkuju.
Ano, Slovaci, hlavne mladez do 30 let jsou na zabiti, zkusenosti z jisteho velkeho ceskeho Ebay klonu, kde si mysli, ze jim nekdo z ciziny bude posilat zbozi na dobirku. Kdyz jim vysvetlim situaci, ze to nejde, jedine platba predem na slovensky ucet, tak uz ani neodpovi, i kdyz jim poslu dalsich 5 mailu, sekat jim negativy nema smysl, pac jsou vetsinou neregistrovani uzivatele, nebo prvouzivatele. A tech pravopisnich chyb, co ve sve materstine umi nasekat, masakr.

reagovat

macek14.7.2014, 12:29odpověď
píše se yourself dohromady :-)
Jinak v USA by tě za tyhle slova regulérně zabásli. Jsou to hajzlové.
Jestli jsem se někdy setkal s rasizmem, tak v USA a to od černejch. Jim si nesměl ani naznačit, kdežto bílej to měl na talíře furt ... děs běs....
Chovaj se úplně stejně jako naše (zatím) menšina a taky jsou tak oblíbený. Je pravda, že mezi nima jsou i inteligentní a slušný, což se o menšině prohlásit snad ani nedá, já za život takovýho nepotkal.

reagovat

mk14.7.2014, 21:32odpověď
Nechápu, že někomu není divné, že se na český inzerát ozve někdo z Belgie a ještě je ochoten zaplatit víc, než je uvedená cena. Už tady měl zablikat varovný maják.

reagovat

Milos15.7.2014, 11:23odpověď
Jasne, kdyz je nekdo natvrdly a nedojde mu, ze je to nesmysl, tak mu nic nepomuze. Je to ztrata casu a tyhle maily ignorovat! To je jako, kdyz volaji, dame vam kreditni kartu, nic nebudete platit navic atd... no tak procpak to delaji.... pak se clovek divi, tech poplatku navic za par stovek do minusu, znam taky takove pripady, holt kdo chce tam, pomozme mu tam :-(

reagovat

milan15.7.2014, 07:29odpověď
Tak jsem málem taky naletěl. Na inzerát se mi ozvala nějaké karolina lukas, prý jestli může platit v USD. Proč ne? Tak prý mám sdělit cenu a hlavně paypal kontakt, pokud nemám, hned píše návod jak si účet založit Odepisuji- záleží na tom, kam to chcete poslat. Prý dceři dárek k svatbě, přidá 100 USD na poštovné, moc to spěchá, hlavně poslat ten paypal kontakt. Odepisuji - ale kam to chcete, jestli mimo EU, pak jsou i celní předpisy apod. Tak to z ní konečně vypadlo, adresa "dcery" Nigérie...... Naštěstí strýček GOOGLE poradil. Odpovídám - kdybyste to napsala hned, mohli jsme si ušetřit čas. Zapomeňte!
Za dva dny dostávám novou nabídku - od "gozale3@gmail.com" text "Is the item available for sale. How much ??" odpovídám česky - "Už není!" obratem píše gonzales "ok friend what do you have to sell for me." tak na to už neodpovídám.
Nsštěstí mne to nic nestálo ale poučil jsem se.

reagovat

milan palek10.3.2015, 23:24odpověď
Přesně ta samá osoba, ty samý kecy okolo,akorát kontaktní adresa byla Virginie,USA. Už by v základu mělo být podezřelý, že by někdo takový měl zájem na malém českém trhu nakupovat,když se jim tam takových podobných věcí válí mraky.

reagovat

photofreak15.7.2014, 09:55odpověď
Vždy keď mám pocit, že predaj nepotrebnej techniky na paladix.cz nejako viazne pozriem na nepocticvi.cz - či tam nefiguruje moje nanešťastie veľmi bežné meno a - ejhle zase áno... Chcem tu vyhlásiť , že nie som ten, Peter Ondrejka čo obchoduje s kovovými plotmi, ani ten neplatič výživného, ani ten zlodej ani ten čo odkupuje pohľadávky a neplatí... moja uvedená emailova adresa je pravá a na internetových portáloch mám 100% pozitívne hodnotenia - napriek tomu, že väčšina kupujúcich hodnotenia nedáva...
S pozdravom,
Mgr. Peter Ondrejka

reagovat

rfoto15.7.2014, 10:45odpověď
Nevím, jako asi většina soudně uvažujících lidí si na podobné odpovědi na inzeráty dá pozor. Inzeruji-li ji na Paladixu, chci prodat věci tady (tedy v ČR, ev. SR) a za dohodnutou cenu. Chci-li prodat do zahraničí, což je ale velmi málo, využívám eBay a i tam pečlivě vyberu kam jsem ochoten věci poslat.
Co mě ale neskutečně vadí jsou nepoctiví prodejci. Tedy, já mám zkušenosti jen ty nejlepší, vždy jsem se se všemi dohodl a myslím k oboustranné spokojenosti. Vadí mě ale i ti, se kterými bych, už z principu, žádný obchod neudělal. Jako například neustále inzerující A1.profoto@atlas.cz, který (několikrát změnil nick) neustále a i několikrát denně obnovuje desítky svých inzerátů a to i přes to, že je to v pravidlech pro používání bazaru zakázané. Od tohoto prodejce (mimochodem i dost drahého) bych si nikdy nekoupil nic už jen proto, že podvádí při zadávání inzerce...co pak můžu čekat jiného při nákupu? Vím, že se mohu přihlásit, inzeráty odfiltrovat, ale nějak to, i když se přihlásím trvale, vždy mě to stejně odhlásí... takže když narazím na první inzerát tohoto prodejce vím, že se vyplatí se přihlásit, jelikož následují minimálně tři strany jeho inzerátů... I s takovými by se měl Paladix nějak vypořádat!!!

reagovat

macek15.7.2014, 12:36odpověď
souhlas. Asi je to boj s větrnými mlýny. Já svého času psal panu polovi, ale už to ani nemá cenu, nedělal by nic jiného.
Někdy bych si přál, aby u inzerce byla možnost komentáře, bylo by to občas i zajímavé počteníčko :-)
Nejlepší jsou prodeje paměťových karet za vyšší ceny než v obchodech :-)

reagovat

Standa Kolařík21.7.2014, 20:41odpověď
Jakmile by byla u inzerátů možnost komentářů tak jdu odsud. Z jednoduchého důvodu první reakce bývá zpravidla od dobráka který zboží označí za předražené a druhá reakce je zpravidla odkaz kde se to dá koupit levněji.
díky ale ne!

reagovat

macek22.7.2014, 09:08odpověď
tak zneužít se dá prakticky cokoliv. Tady ovšem nastává filosofická otázka, zda je to dobře nebo naopak špatně (ty odkazy). Určitě se dají najít argumenty pro i proti ....

reagovat

rfoto23.7.2014, 12:44odpověď
Jako autor původního příspěvku bych taky tedy rád uvedl, že komentáře u inzerátu není podle mého dobrý nápad... na druhou stranu kdo chce inzerovat, musí být zaregistrovaný, pak by asi nemusel být problém mít ke každému uživatelskému jménu nějaké hodnocení - ti poctiví by to asi mohli využít, ti nepoctiví by měli každou chvíli jiný nick... ale i tak by se to dalo zneužít a nejsem si jist, jestli tímto směrem by Paladix měl jít...


Ale můj původní příspěvek se netýkal komentů ani cen prodávaného zboží... takovou diskuzi jsem opravdu nechtěl rozpoutat. Můj příspěvek primárně chtěl upozornit na "nepoctivé prodávající" - tentokrát to dám do úvozovek - kteří soustavně porušují pravidla zadávání inzerátů, tj. pravidlo jeden inzerát za 24 hod. které jde obejít tak, že inzerát neobnovuji, ale zadám jej znovu jako nový... v tomto je přeborníkem A1.profoto@atlas.cz (Doktor Derryx), který několikrát denně obnovuje svých několik desítek inzerátů... prostě jsem jen upozornil na to, že se mi taková praxe nelíbí a že bych z principu od takového prodejce nic nekoupil, jelikož obtěžujícím způsobem se prosazuje na úkor ostatních. Porušuje daná pravidla tedy může porušit i pravidla slušného a férového prodeje... Na druhou stranu, dokud to od něho někdo nekoupí.... bude prudit dál a několikrát denně obtěžovat... ale s tím může něco udělat asi jen majitel tohoto portálu...

reagovat

Stanislav Šebek16.7.2014, 17:15odpověď
Prodávám Canon EOS 7D s objektivem Canon 18-200 mm (kupte!:-) ), rozhodil jsem sítě a nejlepší je na tohle Sbazar.cz - během tří dnů mě přišlo už asi šest podvodnejch mailů v angličtině nebo přeložených google translatorem :-).

Raději vždy obětuji nějakou tu stovku a půlden za cestu a absolvuji osobní předání než zajíce v pytli...

reagovat

danz16.7.2014, 19:33odpověď
Tak jsem teď v posledních dvou dnech na vlastní kůži zažil velmi nepříjemnou zkušenost, kdy kupující, kterého jsem považoval za profíka, začal jednat velmi nepříjemným způsobem.
Přesto, že jsem si byl jistý, že jsem prodal prvotřídní objektiv bez jakékoliv vady, tak se to celé nějak zvrtlo.

Sešli jsme se osobně, předal jsem objektiv a očekával, že si jej hned vyzkouší. Nabídl jsem mu ať si jej dokonce na pár dni nechá a v klidu vyzkouší. Z nějakého mi neznámého popudu mi vnutil hotovost (ano L-kový objektiv byl jako nový po vybalení), přestože jsem preferoval platbu bankovním převodem a nechal bych mu na to i těch pár dní. Nejprve mi ještě ten den večer potvrdil, že objektiv je v pořádku a jak moc mi děkuje.
Asi nemusím dodávat, že jsem tímto považoval obchod za zdárně ukončený. Samozřejmě jsem koupil 2x dražší L-kové sklo, na které jsem šetřil a potřeboval jsem prodat i to zánovní sklo.
Nicméně po týdnu kupující zcela obrátil a najednou začal tvrdit, že objektiv je totálně k ničemu a že mu to potvrdil i známý z AWH. Postupně stupňoval svůj agresivní projev, začal mě obviňovat a zakončil vyhrůžkou soudu.
Nemusím dodávat, že bych mu ten objektiv vzal zpátky, kdyby mi slušně napsal třeba i po několika dnech zkoušení, že mu prostě nesedl. Ale nejprve potvrdit a poté zcela obrátit ...

Pitoreskní je, že mi pár hodin poté poslal sms s tím, že byl vlastně vadný jeho foťák ...
A to jsem mu kladl na srdce, aby si to pořádně vyzkoušel. Poučen osobní zkušeností a skvělými články Rogera Cicaly právě na téma variability výsledků tělo/objektiv (vše má své tolerance a když se ty tolerance sejdou ...).

Přesto, že jsem si celou dobu byl jistý tím, co jsem prodal a vím, že by si na mě nic nevzal, i kdyby to dal k soudu, tak mě to neskutečně rozhodilo, poslední noc jsem nespal a je mi to na té lidské úrovni velmi velmi nepříjemné.

Už jsem toho koupi a prodal hodně, ale tahle zkušenost byla velmi nepříjemná. Sice také poučná a cenná životní skutečnost, ale pořád nepříjemná.

reagovat

Reeb17.7.2014, 13:39odpověď
Bacha na

gozales raul

a Karolina Lukas

karolinalukas@outlook.com

Name: Jacob Adesina
Address: Shop 19 Agbowo Shopping Complex ,
City: Ibadan,
State: Oyo state,
Country: Nigeria,
Zip code:23402,
Mobile no: +2348078880202

reagovat

pholta14.8.2014, 10:22odpověď
kontakt od Karolina Lukas

reagovat

Sonset17.12.2015, 14:37odpověď
Dobrý den,

mě včera přišla odpověď, na můj inzerát, prodej Fuji s objektivem. Bylo to v angličtině, tak už mi to začalo být podezřelé. Tak jsem odepsala jen, jj stále
je nabídka aktuální, můžeme se dohodnout, kde a kdy se na to chcete podívat :)
A zpět mi přišlo toto, kopíruji :)

Ok, `m od USA, ale chci koupit pro mého přítele v Nigérii, budu platit za přepravní náklady, budete loď položku prostřednictvím Post Office a nezapomeňte také mi Uveďte své celé Bank níže uvedené informace pro mohla provést platbu na váš bankovní účet ..

Zde je informace potřebné pro výplatu

Jméno majitele účtu:
Název banky:
Číslo účtu:
Emailová adresa :
Celková cena Zahrnout Zásilka:
Vaše kontaktní číslo:
Země:

Tady je můj přítel Poštovní adresa:

Jméno: Williams Adebayo
Adresa: No 50 Adelaja Street
Město: Ibadan
Stát: Oyo State
Země: Nigérie
PSČ: 23402

Čeká se Pro nejrychlejší odpověď

Díky..

...No, takže k tomu jistě není co dodat, snad jen že,
doufám, že na tyhle .. Píp...brzy dojde :D

reagovat

Jiří Fara21.7.2014, 00:05odpověď
Já se spíš divim že na to vůbec někdo reaguje .-D

reagovat

Ivan Mikšík21.7.2014, 10:31odpověď
Musím potvrdit to, co psali předřečníci - jakmile člověk něco inzeruje, tak se objeví hodně cízích zájemců, kteří vypadají seriozně, ale postupně.... chtějí zboží poslat ne do Anglie, ale Nigérie, nejdříve poslat zboží, přičemž pošlou pochybné potvrzení z banky, že složili peníze, které hned po odeslání balíku přepošlou.
V tomto ohledu je nejhorší inzerce na Sbazaru - ten je evidentně hodně "profláknutý".
Z tohoto pohledu se vlastně hodně divím, že jsem na inzerát koupil objektiv z USA (že měl ten panáček vůbec odvahu se mnou korespondovat).

reagovat

laci30.7.2014, 23:43odpověď
videl sem i lepsi ale zaboha nemozu dohledat.. i tak pro inspiraci: http://www.419eater.com/html/okorie.htm

reagovat

laci31.7.2014, 22:18odpověď
jo, uz to mam.. http://www.419eater.com/html/joe_eboh.htm
este z neho vypraskal prachy.. :)

reagovat

abuk31.7.2014, 18:32odpověď
Mám podobnou zkušenost, naštěstí jsem to odhalil včas. Moje případy se týkaly lidí, kteří se představovali jako studenti žijící v Londýně.

reagovat

PD28.8.2014, 11:16odpověď
Právě mi taky přišel mail s odkazem na můj inzerát a s tímto textem:
What is the recently condition and price?
Je to z mailu jamiwinedave@gmail.com, ověřeno na jiných serverech, že to není první pokus od stejného podvodníka...

reagovat

DanielaH77713.3.2015, 10:15odpověď
Pozor.. opět belgie! Akorát změnil banku na LLOYDS (kde konečná adrasa končila na @usa.com! Pokud by někoho zajímaly podrobnosti, ráda napíšu

reagovat

outin13.3.2015, 13:42odpověď
Stejná zkušenost. Odeslal jsem info i na officiální mail banky LLoyds.

reagovat

outin15.3.2015, 10:54odpověď
Lloyds to už řeší ;-)

reagovat

MM15.3.2015, 04:30odpověď
Karolina Lukas
jamwinedave@gmail.com

reagovat

J. Pomichalek22.3.2015, 16:48odpověď
19.3.2015 Mrs. Hanna K. z Běloruska

reagovat

25028.4.2015, 09:20odpověď
Mám tento položky na prodej ... pokud stále zájem kontakt na hdc23456@outlook.com pro více informací a obrazu, díky a doufám, že slyším od vás brzy Christoph gears

JASNEJ DAREBAK!!!!

reagovat

25028.4.2015, 09:20odpověď
Mám tento položky na prodej ... pokud stále zájem kontakt na hdc23456@outlook.com pro více informací a obrazu, díky a doufám, že slyším od vás brzy Christoph gears

JASNEJ DAREBAK!!!!

reagovat

Matt11.5.2015, 10:41odpověď
Další podvodníci píšou z adresy lukanderson@outlook.com nebo lukmananderson77@gmail.com

reagovat

George9921.4.2016, 15:07odpověď
Zdá se, že i skoro po roce vše funguje - dnes mi psal lukanderson@outlook.com

reagovat

MM15.5.2015, 04:11odpověď
... jeden odesílatel, zdánlivě logické zprávy:

Good morning, I will like to remind you concerning this item maybe is still available for sale? Please kindly get back to me now with your asking price in US$ so i can know what to do next....looking forward to hearing back from you ASAP.

Best Regards.

On Thu, May 14, 2015 at 2:28 PM, Jeffrey Newman wrote:

Hello, I will like to know if you still have this camera available for
sale? And i will like you to reply me back ASAP with the asking price
in US$. Looking forward to hearing back from you ASAP.

Best Regards.

reagovat

antifog7.6.2015, 21:40odpověď
Lidská blbost je nekonečná. Snad jen dodat, že kdo naletí, si to i zaslouží. Vždy za tím je touha a peníze a lidi jednají omezeně. Jako na podvodné fondy, kdy nabízejí zhodnocení 50%, se chytnou tisíce blbých. V dnešní době a informovanosti, by tohle můj třináctiletý syn neudělal.......

reagovat

MM22.6.2015, 07:29odpověď
Zde jde pro změnu o podvodné prodávající.

Zdroj zprávy je nikonrumors.com (http://nikonrumors.com/2015/06/21/weekly-nikon-news-flash-320.aspx/#more-93962)

"On June 15th $500,000 worth of cameras and lenses were stolen from LensProToGo, (https://www.lensprotogo.com/lensprotogo-robbed/) including tons of Nikon gear. The serial numbers of the stolen gear can be found here (https://www.lensprotogo.com/serial-numbers-of-stolen-gear-from-half-million-dollar-rental-heist/). Be aware of cheap eBay prices."

reagovat

rohlik8.8.2015, 11:05odpověď
když to tady tak čtu, tak je to asi podvodník... na to reagovat nebudu...

reagovat

MonikaSh15.11.2015, 18:04odpověď
Mě psal zase někdo z této adresy: mike38887@gmail . Jestli to byl podvodník, nevím. Ale, když jsem mu napsala, že prodávám jen za koruny a do ČR, tak už se neozval.

reagovat

Skippy29.4.2016, 08:32odpověď
zdravím přátelé, rád bych upozornil na Lukman Anderson - lukanderson@gmail.com, lukanderson@outlook.com. Uz to, že týpek z Canady chce koupit mou foto výbavu, mi přišlo divný. Hodně z nás nakupuje elektroniku z USA, každý kdo tak učinil, ví proč. Canada je o podstatný fous blíž k USA než Evropa, tak proč by si nenakoupil u sousedů že. Takže jsem email projel googlem a bylo jasno. V žádném případě nereagujte na emaily tohoto typu, a asi bych i doporučil nereagovat na anglicky psané mejly vůbec a raději se vzdát vidiny rychlé transkace a držet se radši trpělivosti. V ČR se vždy kupec najde ! Přeju hodně zdaru a hlavně buďte opatrní.

reagovat

pepa6510.6.2016, 07:52odpověď
Zdravím dámy a pánové,

dnes 10.6.2016 mě také přišel e-mail z adresy lukanderson@gmail.com. Chci tím říci, že "LUK" tedy pořád úřaduje!!! Buďte opatrní.

JK

reagovat

vcerny12.1.2017, 14:21odpověď
Otravují už poněkolikáté během jednoho týdne..

MrsPokaždé jiná, poslední tato...typický úvod:

MrsFemi Sandra

Is this item still available for sale? You can tell me the final price
of the item in euro...hope to read from you soon.. Regards,

reagovat

Lukáš Johan14.10.2017, 10:26odpověď
Prodávám dalšího podvodníka charlottejacob5050@gmail.com

reagovat

Zdenwood25.2.2018, 19:11odpověď
... chce koupit objektiv pro strycka z Nemecka... Jeho email je Steven .

reagovat

Troll21.3.2018, 18:08odpověď
Poněkud zvláštně komunikoval, pak přišlo jako by potvrzení z jeho banky, že jsou peníze na cestě...

No co dodat. Pohádka pěkná, ale stačilo trochu přemýšlet. Nakonec jsem mu řekl, že jestli mi nepošle 30E, napráskám ho na policii. :-)))))

reagovat

Lukas30.5.2018, 15:59odpověď
Také mne kontaktoval Donald Joe, tentokrát ze Švédska...

reagovat

Ravalah29.6.2018, 15:45odpověď
Mně zas Donald Johnson ze Švédska a dokonce blbě napsal bydliště Göterborg místo Göteborg...

reagovat

foto Giorgio13.6.2018, 10:22odpověď
Zdravím všechny a můžu jen potvrdit naprosto stejné praktiky, během týdne mi došly hned tři nabídky. Podezřelé bylo už jen to, že od kupujících nebyl ani nijak zvlášť odborný zájem o zboží. Hlavně rychle! Varuji všechny a buďte při obchodech opatrní a hlavně s rozumem.

reagovat

Michal Říha9.7.2018, 09:28odpověď
Přidávám dalšího podvodníka, tentokrát z Nizozemí. Chtěl vše, všechno se mu moc líbí, cena výborná, hlavně pošlete bankovní spojení... zachránil mne P.P.
done3215@gmail.com

reagovat

bilas11.7.2018, 11:58odpověď
Právě mě tento pán pořád obtěžuje.

reagovat

jakubv4.11.2018, 23:11odpověď
Jo, ted jsem si s ním psal, done3215@hotmail.com
chce to poslat do UK, díky za potvrzení, že jsem nepřišel o foták.
jv

reagovat

Capa19.8.2018, 11:39odpověď
Take jsem naletel - prisel jsem o fotak.

V mem pripade se jednalo o chlapka z Holandska a platba byla "blokovana"
bankou na obdrzeni dokladu o zaslani baliku. Dokonce jsem to i s ono "bankou" overoval :)... blbec jeden.

Davejte si proto velky pozor a nenechte se zlakat vyhodnymi podminkami :).
Nedoporucuji nic prodavam/nakupovat z ciziny pokud nedostanete penize predem ci jinak "zapezpeceny" proces.

Martin

reagovat

Ondřej Caletka30.8.2018, 08:45odpověď
Já tu mám díky Paladixu ještě pořád ve skříni objektiv. Naštěstí jsme ho nikam neodeslal. Protože mi bylo podezřelé, že banka údajného kupujcího blokuje platbu do zaslání čísla balíku. To jsem zpozorněl. Přišlo mi to jako pitomost. Zároveň s tím kupujcí nechtěl platit přes Pay Pal. Vyžádal si IBAN. Tak jsme začal hledat co je to za podvodníka. Mezitím mi dorazily ty maily co popisují ostatní. U toho jednoho je dokonce fotka z té údajné banky. :) Takže já měl štěstí. Ale moc dobře chápu jak se cítí ty podvedení. Je to bordel. Že s tím nikdo nic neudělá. To nemáme kiberpolicii?

reagovat

Seaq7.10.2020, 10:12odpověď
Stejný průbeh, google překladač, podezřelé už bylo že se 3zeptal na cenu, bankovní spojení, zaslání do UK , furt to stejné...karls1tony!

reagovat

Seaq7.10.2020, 10:12odpověď
Stejný průbeh, google překladač, podezřelé už bylo že se 3zeptal na cenu, bankovní spojení, zaslání do UK , furt to stejné...karls1tony!

reagovat

PajaS22.10.2020, 13:27odpověď
Po inzerci fototechniky na Sbazaru mi podobné emaily přišli taky. Všechny měly společné poslání foťáku do ciziny a často i chyby v češtině.
Odepsal jsem, že preferuji osobní předání techniky, nebo odeslání až potom, co budu mít peníze na účtu. Samozřejmě, že potom se již nikdo neozval.

reagovat

přidat příspěvekpříspěvky e-mailemzobrazit postupnězobrazit vše podle data

Možná by vás mohlo zajímat


aktuální akce

aktuální články

bazar nabízí

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace