Jak postupovat při reklamaci?

Zbyna

Zdravím všechny,
můj fotoaparát utrpěl nepříjemnou ránu po pádu na tvrdou podlahu. Stalo se, že blesk vypověděl nadobro službu. Mechanické poškození není markantní, mohli byste lidé znalí poradit, zdali mám rozjet pokusy o reklamaci a doufat? Nebo rovnou vyhledat servis? Jakákoliv rada a zkušenost znamená vše, děkuji. Zbyna

2 komentáře u „Jak postupovat při reklamaci?“

  1. Odpověď redakce

    Především si myslím, že zkoušet reklamovat cokoli, co jsem rozbil vlastní vinou, je nepoctivé a kromě toho snadno odhalitelné, tudíž bych takový podvod nikomu nedoporučoval. Blesková výbojka je opravdu křehká a nárazy jí škodí, stejně jako celému přístroji. Vše se dá ale opravit.

    Být Vámi, nespekuloval bych o možnosti reklamace (stejně by to celkem právem “nevyšlo”), vyhledal bych servis a řekl technikům, co se s přístrojem stalo – nemusí být poškozený pouze blesk, ale i jiné součásti, o nichž zatím třeba nevíte. Kromě toho si – díky ceně, kterou za opravu zaplatíte – budete pro příště pamatovat, že je nutno dávat na přístroj větší pozor a chránit ho před jakýmikoliv pády, tím spíše na podlahu.

    Milan Sýkora

    Odpovědět
  2. reklamace

    Po obchodnících vyžadujeme100%služby
    za co nejméně peněz a tak se jim odměníme vědomě neoprávněnými reklamacemi???
    Co tak za své chyby někdy zaplatit sám?

    Odpovědět

Napsat komentář